Elektrické lokomotivy a jednotky

Moderátor: vostrej cenzor

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 14190
Registrován: stř 09. pro 2015 8:16:31

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Pavel »

Já měl na mysli měď z troleje, ne ze sběrače.
Uživatelský avatar
Morris Zapp
Příspěvky: 27967
Registrován: úte 08. pro 2015 19:16:47
Bydliště: Plotinus

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Morris Zapp »

zdenek.hudec píše:Takže byla uhlíkově neutrální? :o ;)
Naopak: zanechává na troleji brutální uhlíkovou stopu :P

Pavel: no dyk.
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 26728
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Drn »

Pavel píše:Já měl na mysli měď z troleje, ne ze sběrače.

Já vás pochopil hned. :lol: ;)
"Hlavně se z toho neposrat!"
mikulda
Příspěvky: 4335
Registrován: čtv 10. pro 2015 1:03:22

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od mikulda »

Petr Šimral píše:
mikulda píše:Při těch proudech už je lepší to brát dvěma, ne?


Tenkrát byla měď. Koukni na Rusáky. Dnes s uhlíkem raději čím více ližin, tím lépe (u odporovek).


Koukám, koukám, třeba ВЛ10 nejde rozpojit (všech osm trakčáků v sérii při rozjezdu).
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 26728
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Drn »

Asi to není zapotřebí. V jednoduchosti je krása.
"Hlavně se z toho neposrat!"
Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 10849
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Slídil »

Dneska se zas povedlo (na Wilsonu, na 1.SK) trhání dvoješusu 8817 napůl. V +2 shodili voznoznak z koleje 1b do vítkovského tunelu (jiné vlaky taky potřebujou jet) a na infopanelu naskočilo +5. V cca +5 se jim to konečně povedlo přemluvit, ale to už na infopanelu naskočilo +10 a ozvala se plechová huba. Nakonec to odjelo s +8.

Je celkem rozumné trhat to na jižní části koleje (když to jede na sever), protože se neprovede úplný závěr jízdní cesty ze severní části koleje přes zhlaví, a při případném rušení se neuplatní 3min časový soubor.
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 26728
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Drn »

Jak je možné, že tu ještě nikdo neopyčoval novou prozákaznickou úpravu otvírání dveří na ešusech? Už s tím jezdí kolem Prahy dva kusy několik týdnů.

Škoda, že ta úprava znamená naopak značný diskomfort pro strojvedoucí a taky pro všechny zaměstnance ONJ včetně outsourceingových firem.
"Hlavně se z toho neposrat!"
Uživatelský avatar
pavel.juza
Příspěvky: 15001
Registrován: úte 08. pro 2015 19:01:59
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od pavel.juza »

Drn píše:Jak je možné, že tu ještě nikdo neopyčoval novou prozákaznickou úpravu otvírání dveří na ešusech? Už s tím jezdí kolem Prahy dva kusy několik týdnů.

Škoda, že ta úprava znamená naopak značný diskomfort pro strojvedoucí a taky pro všechny zaměstnance ONJ včetně outsourceingových firem.

Mohl bych se zeptat, o co jde? Asi jsem to dosud nepotkal.
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 26728
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Drn »

Počkej, však on se jistě někdo brzy ozve. Všímavých "špiónů" má kolem Práglu toto DF dostatek. ;-)
"Hlavně se z toho neposrat!"
Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 10849
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Slídil »

Jednička v ešusu: Bordel na podlaze, přeplněné odpadkoše, zahumusené sedačky (hlavně opěrky mastnotou z vlasů), neprůhledná okna, rozvalení nádražáci (imho nezasloužilí). Jo, to si zas někdy doplatím.
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET
Petr Šimral
Příspěvky: 1960
Registrován: stř 13. led 2016 17:21:13

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Petr Šimral »

Dnes dvakrát jednička v Ešusu.

Mnichovice 9:14 - Praha hl.n. - čisto, příjemno, včas a v oddíle ještě jeden muž nastupující taktéž v Mnichovicích.

Zpět Praha hl.n. 11:35 - Strančice - čisto, příjemno, včas, příjemný hovor s průvodčí, jinak prázdno.
Nemodrý :mrgreen:
Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 10849
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Slídil »

Vzhledem k tomu, že jelo i několik, co neměli jednorázový doplatek, a nikdo se nad tím nepozastavoval, je u nás tento humus zřejmě běžný. Chili, zapřádat hovor s průvodčím na toto téma nemělo smysl. Nehledě na to, že na zapřádání hovoru tam byly totožné (rozvalené) uniformy.
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 26728
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Drn »

Prostě blbě bydlíš, no. :D
"Hlavně se z toho neposrat!"
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 26728
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Drn »

To bylo starostí, jak Drn bude muset se skřípěním zubů "flirtovat".
https://zdopravy.cz/ceske-drahy-leo-exp ... str-51330/

:-D :-P
"Hlavně se z toho neposrat!"
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 14190
Registrován: stř 09. pro 2015 8:16:31

Krokodýli

Příspěvek od Pavel »

Pár hezkých fotek s nicneříkajícím popisem.
Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 10849
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Slídil »

Čučím na Smíchově na pýchu šokalistického průmyslu, na 150215, na ty šílené bedny na podcozcích (motory, převodovky, ?). A především na tu parodii na brzdy.
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET
Uživatelský avatar
Grafoman
Příspěvky: 18112
Registrován: pát 11. pro 2015 10:26:56
Bydliště: První dračí ucho
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Grafoman »

Ale něco odtahala, ne? Třeba "Hradčany" a tak...
Doba je vážná...
Uživatelský avatar
Morris Zapp
Příspěvky: 27967
Registrován: úte 08. pro 2015 19:16:47
Bydliště: Plotinus

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Morris Zapp »

Parodie na brzdy je dědistvím rakouské lokomotivní školy: lokomotiva nemá brzdit, ošoupala by si drahá spřažená dvojkolí, od brzdění je tendr. Akorát že k elektrikám ty tendry nějak zapomněli dodávat.
Uživatelský avatar
Grafoman
Příspěvky: 18112
Registrován: pát 11. pro 2015 10:26:56
Bydliště: První dračí ucho
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Grafoman »

To byla ofiko doktrína?
Doba je vážná...
Uživatelský avatar
Morris Zapp
Příspěvky: 27967
Registrován: úte 08. pro 2015 19:16:47
Bydliště: Plotinus

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Morris Zapp »

Předpokládám, že ano.
Stejně jako byla oficiální doktrína, že lokomotiva nesmí být silnější, než kolik je potřeba na převezení nejtěžší požadované zátěže na kritickém stoupání kritickou rychlostí.
Odpovědět