Elektrické lokomotivy a jednotky

Moderátor: vostrej cenzor

Odpovědět
LiborII
Příspěvky: 4764
Registrován: pon 18. led 2016 8:23:18

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od LiborII »

Petr Šimral píše: stř 07. dub 2021 1:42:07 A teď si představme, že ty dnešní TSI prakticky řeší jen bezpečnost drážních vozidel při střetech s těžkými kamióny na přejezdech a tomu se dá vyhnout pouze tím, že ty přejezdy mít nebudeme...
Nebo tím, že opustíme v zájmu vlastního fungování dilema cat in microwawe a budeme se držet osvědčeného principu (omezené) důvěry ve význam šraňek (ostatně jak jinak to funguje na silnici, kde hypoteticky tentýž kamion bez problému sešrotuje třínapravový plně obsazený autobus). Jenže to bohužel dnešní společnost neskousne, čímž generuje obrovské pole působnosti omylem technicky vzdělané vrstvě, která technicky pracovat jsa v tomto smyslu vzdělána omylem nechce, a u původcovství takových norem a jejich prosazování hlava nehlava často je.

Aneb vymyťme přejezdy na koridoru se stošedesátkou, chtějme tam vozidla obrněná, ale necpěme to na lokálky, kde se jezdí max 80.

Pls. k Morrisovi, nepište mi, že takové tratě nemají co existovat :)
Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 10235
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Slídil »

Líbí se mi stavba Sudoměřice - Votice, kde zmizí všechny přejezdy (snad 9). O to víc "mrzí" ten přejezd, který je kousek před začátkem té stavby, v místě bývalého nádraží Sudoměřice, kde by se imho mimoúrovňové řešení našlo (prostoru je tam dost), ale nějak se asi nehledalo.

Ale jinak mě to baví, úsek Su-Vo byl sice přeprojektován na 200, ale jezdit se tam bude 100, bo absence národního zabezpečovače (traťové části).
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET
Ondřej M.
Příspěvky: 5563
Registrován: stř 18. dub 2018 11:33:03

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Ondřej M. »

Se tam už počítá s ETCS a "na tu chvíli to nemá cenu", ne?
Uživatelský avatar
Morris Zapp
Příspěvky: 26439
Registrován: úte 08. pro 2015 19:16:47
Bydliště: Plotinus

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Morris Zapp »

LiborII píše: stř 07. dub 2021 12:57:34 Pls. k Morrisovi, nepište mi, že takové tratě nemají co existovat :)
No dobře, už ten rozepsaný text mažu... :P
Uživatelský avatar
Morris Zapp
Příspěvky: 26439
Registrován: úte 08. pro 2015 19:16:47
Bydliště: Plotinus

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Morris Zapp »

Slídil píše: stř 07. dub 2021 13:05:05 Ale jinak mě to baví, úsek Su-Vo byl sice přeprojektován na 200, ale jezdit se tam bude 100, bo absence národního zabezpečovače (traťové části).
Co na tom divnýho? Národní "zabezpečovač" stejně nic nezabezpečuje.
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 13545
Registrován: stř 09. pro 2015 8:16:31

Re: Elektrické lokomotivy a jednotky

Příspěvek od Pavel »

Tak si čtu zprávy na Seznamu a najednou na mne vyjukne reklama na Škoda Transportation. To si fakt ten Brzezina myslí, že někoho ze čtenářů zpráv zaujme jejich nabídka natolik, že si koupí vlastní tramvaj?
Odpovědět