Parní lokomotivy

Moderátor: vostrej cenzor

Odpovědět
janer
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 09. pro 2015 10:03:41

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od janer »

Ivan píše: sob 10. dub 2021 9:09:38
Zdá se, že od určitého věku se Třetí Janerův axiom "já to tak nemám, tak to tak nemá nikdo" začíná uplatňovat plošně.
Třetí ? To znamená, že existují minimálně dva další, předcházející..Ty zní jak ?
Ivan
Příspěvky: 30159
Registrován: pát 15. led 2016 10:46:25
Bydliště: Brno

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od Ivan »

Je to seřazeno podle jejich debilnosti, takže jednoznačně první je ten o stejných mozcích.
Nemám důvod nenazývat věci (květiny, lidi, města, moře, kuřata, stavení...) jejich pravými jmény.
janer
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 09. pro 2015 10:03:41

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od janer »

Ivan píše: sob 10. dub 2021 9:34:50 Je to seřazeno podle jejich debilnosti, takže jednoznačně první je ten o stejných mozcích.
A druhý ?
A co si představuješ pod pojmem "axiom" ?
Ivan
Příspěvky: 30159
Registrován: pát 15. led 2016 10:46:25
Bydliště: Brno

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od Ivan »

janer píše: sob 10. dub 2021 9:56:16 A co si představuješ pod pojmem "axiom" ?
Chápu, že ty si pod jasně definovanými termíny potřebuješ "něco představovat".
Testem minimálního IQ jsi ovšem tímto konstatováním opět neprošel.
GAME OVER.
Nemám důvod nenazývat věci (květiny, lidi, města, moře, kuřata, stavení...) jejich pravými jmény.
janer
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 09. pro 2015 10:03:41

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od janer »

Ivan píše: sob 10. dub 2021 10:02:00
janer píše: sob 10. dub 2021 9:56:16 A co si představuješ pod pojmem "axiom" ?
Chápu, že ty si pod jasně definovanými termíny potřebuješ "něco představovat".
Testem minimálního IQ jsi ovšem tímto konstatováním opět neprošel.
GAME OVER.
Mám vážné obavy, ba téměř jistotu, že ty za tvrzení, o kterém se nepochybuje a tudíž není potřeba ho nějak dokazovat, považuješ všechny své výplody...
A tak se pro sichr ptám...
Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 11129
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od Slídil »

Morris Zapp píše: sob 10. dub 2021 8:39:16 moje jízdenka na MHD se řídí kalendářem, hodiny ji nezajímají.
Ciwe, já byl koncesionář pražské emhády zhruba od 20.8.93 (skončila mi civilka) do cca 20.2.21 (tj. 27,5 rocku). Vod tý doby jsem jel asi 3x na lístek. Chodím teď po Prase víc pěšky. A taky jsem vod tý doby nebyl na Wilsoňáku, což mi teda vůbec nechybí.
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET
Uživatelský avatar
Morris Zapp
Příspěvky: 28646
Registrován: úte 08. pro 2015 19:16:47
Bydliště: Plotinus

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od Morris Zapp »

A kde teda kupuješ samičce belgický pralinky, když né na hln? ;)
Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 11129
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od Slídil »

Morris Zapp píše: sob 10. dub 2021 14:44:27 A kde teda kupuješ samičce belgický pralinky, když né na hln? ;)
Svojí samičce jsem to nikdy nekupoval, maximálně nějakým jiným :-)
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET
Uživatelský avatar
pavel.juza
Příspěvky: 15269
Registrován: úte 08. pro 2015 19:01:59
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od pavel.juza »

Ivan píše: sob 10. dub 2021 9:34:50 Je to seřazeno podle jejich debilnosti, takže jednoznačně první je ten o stejných mozcích.
Hlavně nezapomeň na to dogma, že všechny věci na světě jsou stejné a liší se pouze znaménkem.

Když už teda musíš krmit.
Ondřej M.
Příspěvky: 6550
Registrován: stř 18. dub 2018 11:33:03

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od Ondřej M. »

Pavel píše: pát 09. dub 2021 13:48:00 Vy jste asi nikdy s mazutem neměl nic do činění, že? To je tak hnusnej matroš, smrdí, lepí, všechno umaže. Jednou jsem si ho při seřizování regulace na kotli trochu vychrstl za krk. Oblečení skončilo v popelnici, a já se umyl benzínem.
Jako čtyřletý jsem se v něm "vykoupal" (na obalovně jsem se snažil na bicyklu projet kaluž, která se tvářila jako ztuhlý vylitý safalt). Táta mě pak umejval naftou, smrděl jsem ještě tři dny.

Ale máte pravdu, na tom kole by to asi nebylo ono, to uhlí bude přeci jenpm lepší.
Ondřej M.
Příspěvky: 6550
Registrován: stř 18. dub 2018 11:33:03

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od Ondřej M. »

pavel.juza píše: pát 09. dub 2021 19:37:18
Ondřej M. píše: pát 09. dub 2021 10:13:41
pavel.juza píše: čtv 08. dub 2021 17:44:37 To se zdaleka netýká jen kola. A jak chceš "udržovat" třeba baterku v hodinkách, aby nikdy "ze dne na den" neskončila?
Každé ráno je natáhnout? ;)
Ano, když mi v lednu došla ta baterka, tak jsem chvíli přemýšlel, jestli bych ještě někde našel ty hodinky, co jsem dostal k desátým narozeninám, a pokud ano, jestli bych je ještě rozchodil. Ale asi ne, protože už po nějakých asi 15 letech postupně přestávaly fungovat, takže i kdybych je našel, tak by asi k okamžitému použití nebyly.
No, a na internetu jsem se rozhlížel i po natahovacích hodinkách, ale nakonec jsem našel ty solární.
To bude asi řešení budoucnosti.
Jako slepou uličku (spíš nevhodné použití) vidím suprhyper drahé samonatahovací hodinky, kdy jejich majitel jich samozřejmě má nekolikero (pro různé příležitosti), a aby mu nedošly, tak si k nim dokoupí elektrický natahovač.
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 14487
Registrován: stř 09. pro 2015 8:16:31

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od Pavel »

Ondřej M. píše: ned 11. dub 2021 18:59:47 … suprhyper drahé samonatahovací hodinky, kdy jejich majitel … si k nim dokoupí elektrický natahovač.
Jeden můj známý sbírá mechanické hodinky a ty má ve speciální vitríně, která s nimi vrtí aby byly vždy natažené. Takže natahovač vynalezen.
Ondřej M.
Příspěvky: 6550
Registrován: stř 18. dub 2018 11:33:03

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od Ondřej M. »

Však ten jsem měl taky na mysli. Jen mi přijde vtipné, že někdo má super high-tech hodinky, se kterými se nemusí natahovat a zároveň mu v nich nikdy nedojde baterka, ale aby mu spolehlivě šly, tak si k nim musí koupit spešl vrtidlo.
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 14487
Registrován: stř 09. pro 2015 8:16:31

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od Pavel »

Nevíte někdo, proč čtyřkoláku změnili číslo?
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/foto- ... 47ab5f122/
LiborII
Příspěvky: 5048
Registrován: pon 18. led 2016 8:23:18

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od LiborII »

Pavel píše: stř 16. čer 2021 21:07:22 Nevíte někdo, proč čtyřkoláku změnili číslo?
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/foto- ... 47ab5f122/
Na Káčku: šaškárna... údajně v kontextu spolupráce se slovenskými bratry, co dělají na 338.
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 26935
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od Drn »

Na číslo to nejezdí ... ani na lak. :mrgreen:
"Hlavně se z toho neposrat!"
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 14487
Registrován: stř 09. pro 2015 8:16:31

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od Pavel »

A mašina s nesprávným číslem nebo bez čísla může na trať?
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 26935
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od Drn »

V tomto případu ano. Má ho správně uvedeno na budce dole. Podstatné pro připuštění do provozu SŽ jsou nápisy na podélnících vozidel. Ne to, co visí na boudě nebo dýmnici. ;) :P

Jistý problém bych u normálních vozidel viděl v tom, že při absenci čelního čísla by se těžko dalo dovolat cíleným GSMR spojením na konkrétní lokomotivu (třeba kdybych ho chtěl upozornit třeba na laníčko ve sběrači), ale to u téhle mašinky tak nějak nehrozí, bo není GSMR vybavena. Dá se ale zavolat i jinak dalšími třemi způsoby i bez znalosti čísla mašiny.
"Hlavně se z toho neposrat!"
Uživatelský avatar
Morris Zapp
Příspěvky: 28646
Registrován: úte 08. pro 2015 19:16:47
Bydliště: Plotinus

Re: Parní lokomotivy

Příspěvek od Morris Zapp »

Pavel píše: čtv 17. čer 2021 11:26:27 A mašina s nesprávným číslem nebo bez čísla může na trať?
Kryšpínovo označení dneska není údajem o vozidle, nýbrž pouhým reklamním nápisem, jakými může být počmáraná celá lokomotiva bez sebemenšího vlivu na její papírovou provozuschopnost.
Odpovědět