Diskusní fórum českých dráhařů nejen o železnici. ......................................................................... Registrací a zadáním osobních údajů souhlasíte s jejich zveřejněním. Údaje můžete kdykoli odstranit.
zdenek.hudec píše:Jasné. A teď tvůj odhad: Za normálních okolností (sucho, poledne ) by ten šukafon v tom hypotetickém vlaku prokluzoval nebo by se rozjel?
Drn píše:Když je v klasickém vlaku na konci vůz lehké stavby, musím to zohlednit v regulaci tahu vedoucí lokomotivy, jinak hrozí přetržení spřáhla.
Co to je za volovinu? Když je, jak píšeš, na konci, tak táhne svým spřáhlem akorát sám sebe. Jaké síly vyluzuje lokomotiva tam někde vepředu, ho nezajímá.
jaloviec píše:Je to sice pro posun stavěné, ale tohle http://www.atlaslokomotiv.net/loko-700.html tahá soupravy Falls plné práškového uhlí třeba ve B.Vrbici na překladišti normálně.
Jednou jsem fotil v Libuni posun vozu plného písku v humánní trakci. Tam ovšem nedostatek adheze nehrozil .
Vy, blbci, nepřete se spolu, spor uzavřete s noblesou! A pak ať zapěje vůl volu: "Ach kde ti loňští blbci jsou?" (pfc!)
jaloviec píše:Je to sice pro posun stavěné, ale tohle http://www.atlaslokomotiv.net/loko-700.html tahá soupravy Falls plné práškového uhlí třeba ve B.Vrbici na překladišti normálně.
Jednou jsem fotil v Libuni posun vozu plného písku v humánní trakci. Tam ovšem nedostatek adheze nehrozil .
To není nic neobvyklého. Dá se třeba vidět i třívozový elefant v této trakci, když je ho třeba posunout o pár decimetrů.
Drn píše:Když je v klasickém vlaku na konci vůz lehké stavby, musím to zohlednit v regulaci tahu vedoucí lokomotivy, jinak hrozí přetržení spřáhla.
Co to je za volovinu? Když je, jak píšeš, na konci, tak táhne svým spřáhlem akorát sám sebe. Jaké síly vyluzuje lokomotiva tam někde vepředu, ho nezajímá.
ČD D2, čl. 100; ČD D2/1, čl. 21. Případně ti to jistě rád vysvětlí gestor předpisu D2 pan Gahai, případně jeho osobní asistent pan Vannay.
Pavel píše:Jak je to teď s poruchovostí Panterů? Někdo říká že jo, někdo že ne.
Děs. Včera jsem zase potkal náhradní schrott
Pavel píše:On taky denně jezdil přímý pár vlaků Jičín - Praha Střed (5800/5801) v ideální poloze na dojíždění do práce, školy. Příjezd do Prahy před sedmou ráno.
Šemberátor Sp 1904 Nymbrouk 6:26 masna 7:20 nevyhovuje? Tak to už se nedivím, že ho Kraj chce zrušit.
Šembera je použitelná pouze k emigraci z Drahelic do Prahy. Zpět až ráno a Sv.
Nedalo mi to a vmísil jsem se jedovatě na k-reportu do šotoušského blábolení o úžasných vlastnostech řady M 296.1,2, ze které si prý západní kolejníci sedali na zadek, bo s ní mám nevyřízené účty, když jsem se s ní musel v 2. půli osmdesátek co týden ploužit na chalupu. Nicméně to není až tak podstatné. Už dlouho mne zajímají takové ty střípky historie všedního dne zajímavých momentů, povolání apod. Když jsem četl knihu o Ganzích, zajímalo mne, zda tam bude něco víc o tom běžném provozu za železnou oponu, jak to vlastně fungovalo. Nebylo tam nic. Třeba aerošotouši o tom sem tam píší. A jeden z přispěvatelů tam nadhodil tyhle stránky, kde sice dost kuse ale nějaká nějaká kolejníkova vzpomínka na historii všedního dne za železnou oponou je. Třeba to bude pro někoho taky zajímavé. Je to http://854foto.net/index2.html
Za mne odporná, upištěná, líná, skřípající a na howno odbrzďující mrcha. Měl jsem kdysi tu "čest" s tím párkrát cuknout na liberecku (samozřejmě na zapřenou s kolegou). Nic odpornějšího jsem na kolejích snad ani neřídil. I ten Hurvajz me verzi "fikace" a poskakování na výluce po laníčkách mi přišel na řízení příjemnější.
LiborII píše:... bo s ní mám nevyřízené účty, když jsem se s ní musel v 2. půli osmdesátek co týden ploužit na chalupu.
Já naopak s láskou vzpomínám, když, o desetiletí dříve, při výletech do Českého Ráje jsme v Jičíně přesedli ze soupravy 354.1 + 6Be (pizději M131.1 + nějaké různě posbírané vleky) do M296 s červenou koženkou a skvěle fungujícím topením.