diesel (plyn atd) lokomotivy

Moderátor: vostrej cenzor

Odpovědět
jaloviec
Příspěvky: 17229
Registrován: stř 09. pro 2015 9:01:18

Re: diesel (plyn atd) lokomotivy

Příspěvek od jaloviec »

zdenek.hudec píše:Jasné. A teď tvůj odhad: Za normálních okolností (sucho, poledne :-)) by ten šukafon v tom hypotetickém vlaku prokluzoval nebo by se rozjel?

Je to sice pro posun stavěné, ale tohle http://www.atlaslokomotiv.net/loko-700.html tahá soupravy Falls plné práškového uhlí třeba ve B.Vrbici na překladišti normálně.
PRNIZB
Uživatelský avatar
Morris Zapp
Příspěvky: 24922
Registrován: úte 08. pro 2015 19:16:47
Bydliště: Plotinus

Re: diesel (plyn atd) lokomotivy

Příspěvek od Morris Zapp »

Drn píše:Když je v klasickém vlaku na konci vůz lehké stavby, musím to zohlednit v regulaci tahu vedoucí lokomotivy, jinak hrozí přetržení spřáhla.
Co to je za volovinu? Když je, jak píšeš, na konci, tak táhne svým spřáhlem akorát sám sebe. Jaké síly vyluzuje lokomotiva tam někde vepředu, ho nezajímá.
Uživatelský avatar
zdenek.hudec
Administrátor
Příspěvky: 27047
Registrován: pon 07. pro 2015 19:50:26
Bydliště: Rychnov u Jablonce nad Nisou

Re: diesel (plyn atd) lokomotivy

Příspěvek od zdenek.hudec »

jaloviec píše:Je to sice pro posun stavěné, ale tohle http://www.atlaslokomotiv.net/loko-700.html tahá soupravy Falls plné práškového uhlí třeba ve B.Vrbici na překladišti normálně.


Jednou jsem fotil v Libuni posun vozu plného písku v humánní trakci. Tam ovšem nedostatek adheze nehrozil :-).
Vy, blbci, nepřete se spolu, spor uzavřete s noblesou!
A pak ať zapěje vůl volu: "Ach kde ti loňští blbci jsou?" (pfc!)
jaloviec
Příspěvky: 17229
Registrován: stř 09. pro 2015 9:01:18

Re: diesel (plyn atd) lokomotivy

Příspěvek od jaloviec »

zdenek.hudec píše:
jaloviec píše:Je to sice pro posun stavěné, ale tohle http://www.atlaslokomotiv.net/loko-700.html tahá soupravy Falls plné práškového uhlí třeba ve B.Vrbici na překladišti normálně.


Jednou jsem fotil v Libuni posun vozu plného písku v humánní trakci. Tam ovšem nedostatek adheze nehrozil :-).

To není nic neobvyklého. Dá se třeba vidět i třívozový elefant v této trakci, když je ho třeba posunout o pár decimetrů.
PRNIZB
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 25274
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: diesel (plyn atd) lokomotivy

Příspěvek od Drn »

Morris Zapp píše:
Drn píše:Když je v klasickém vlaku na konci vůz lehké stavby, musím to zohlednit v regulaci tahu vedoucí lokomotivy, jinak hrozí přetržení spřáhla.
Co to je za volovinu? Když je, jak píšeš, na konci, tak táhne svým spřáhlem akorát sám sebe. Jaké síly vyluzuje lokomotiva tam někde vepředu, ho nezajímá.

ČD D2, čl. 100; ČD D2/1, čl. 21.
Případně ti to jistě rád vysvětlí gestor předpisu D2 pan Gahai, případně jeho osobní asistent pan Vannay.
"Hlavně se z toho neposrat!"
Uživatelský avatar
Morris Zapp
Příspěvky: 24922
Registrován: úte 08. pro 2015 19:16:47
Bydliště: Plotinus

Re: diesel (plyn atd) lokomotivy

Příspěvek od Morris Zapp »

Příležitostně se jich zeptám.
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 25274
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: diesel (plyn atd) lokomotivy

Příspěvek od Drn »

Morris Zapp píše:Příležitostně se jich zeptám.

A dej vědět. Jistě se ti dostane fundovaného vysvětlení. ;-)
"Hlavně se z toho neposrat!"
Uživatelský avatar
Morris Zapp
Příspěvky: 24922
Registrován: úte 08. pro 2015 19:16:47
Bydliště: Plotinus

Re: diesel (plyn atd) lokomotivy

Příspěvek od Morris Zapp »

Když tě to tak zajímá, tak já ten ptací proces urychlím ;)
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 25274
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: diesel (plyn atd) lokomotivy

Příspěvek od Drn »

Morris Zapp píše:Když tě to tak zajímá, tak já ten ptací proces urychlím ;)

Kvůli mně se určitě zadírat nemusíš. Až to bude, tak to bude.
Já osobně se jich už nikdy na nic ptát nebudu.
"Hlavně se z toho neposrat!"
Uživatelský avatar
Morris Zapp
Příspěvky: 24922
Registrován: úte 08. pro 2015 19:16:47
Bydliště: Plotinus

Re: diesel (plyn atd) lokomotivy

Příspěvek od Morris Zapp »

Takže až s nima budu mluvit, nemám tě zmiňovat jmenovitě..? ;)
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 25274
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: diesel (plyn atd) lokomotivy

Příspěvek od Drn »

Morris Zapp píše:Takže až s nima budu mluvit, nemám tě zmiňovat jmenovitě..? ;)

Mne do toho netahej. Já ti jen dal tip, kdo ti vysvětlí to, co ty prohlašuješ za volovinu.
"Hlavně se z toho neposrat!"
tomík
Příspěvky: 8104
Registrován: úte 08. pro 2015 19:08:56

Re: diesel (plyn atd) lokomotivy

Příspěvek od tomík »

Drn píše:
Já osobně se jich už nikdy na nic ptát nebudu.


Pročpak ? Že by nějaké problémy s "maďarským oddělením" ? :D
To nebudeš první, ani poslední.

Kdyžtak mi to písni na SZ.

T.
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 25274
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: diesel (plyn atd) lokomotivy

Příspěvek od Drn »

tomík píše:
Drn píše:
Já osobně se jich už nikdy na nic ptát nebudu.


Pročpak ? Že by nějaké problémy s "maďarským oddělením" ? :D
To nebudeš první, ani poslední.

Kdyžtak mi to písni na SZ.

T.

Ale, nic, co by tě překvapilo. Kotherovo děti.
"Hlavně se z toho neposrat!"
V H
Příspěvky: 307
Registrován: pát 18. pro 2015 11:29:51

Re: diesel (plyn atd) lokomotivy

Příspěvek od V H »

Morris Zapp píše:
Pavel píše:Jak je to teď s poruchovostí Panterů? Někdo říká že jo, někdo že ne.
Děs. Včera jsem zase potkal náhradní schrott :(
Pavel píše:On taky denně jezdil přímý pár vlaků Jičín - Praha Střed (5800/5801) v ideální poloze na dojíždění do práce, školy. Příjezd do Prahy před sedmou ráno.
Šemberátor Sp 1904 Nymbrouk 6:26 masna 7:20 nevyhovuje? Tak to už se nedivím, že ho Kraj chce zrušit.

Šembera je použitelná pouze k emigraci z Drahelic do Prahy. Zpět až ráno a Sv.
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 12910
Registrován: stř 09. pro 2015 8:16:31

Rumunská návštěva

Příspěvek od Pavel »

Tohle stojí na Zlíchově:
Rumun.jpg
Rumun.jpg (20 KiB) Zobrazeno 608 x

Rumun II.jpg
Rumun II.jpg (3.82 KiB) Zobrazeno 608 x
LiborII
Příspěvky: 4501
Registrován: pon 18. led 2016 8:23:18

Historie kolejníkova všedního dne - Vindobona

Příspěvek od LiborII »

Nedalo mi to a vmísil jsem se jedovatě na k-reportu do šotoušského blábolení o úžasných vlastnostech řady M 296.1,2, ze které si prý západní kolejníci sedali na zadek, bo s ní mám nevyřízené účty, když jsem se s ní musel v 2. půli osmdesátek co týden ploužit na chalupu. Nicméně to není až tak podstatné. Už dlouho mne zajímají takové ty střípky historie všedního dne zajímavých momentů, povolání apod. Když jsem četl knihu o Ganzích, zajímalo mne, zda tam bude něco víc o tom běžném provozu za železnou oponu, jak to vlastně fungovalo. Nebylo tam nic. Třeba aerošotouši o tom sem tam píší. A jeden z přispěvatelů tam nadhodil tyhle stránky, kde sice dost kuse ale nějaká nějaká kolejníkova vzpomínka na historii všedního dne za železnou oponou je. Třeba to bude pro někoho taky zajímavé. Je to http://854foto.net/index2.html
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 25274
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: diesel (plyn atd) lokomotivy

Příspěvek od Drn »

Za mne odporná, upištěná, líná, skřípající a na howno odbrzďující mrcha. Měl jsem kdysi tu "čest" s tím párkrát cuknout na liberecku (samozřejmě na zapřenou s kolegou). Nic odpornějšího jsem na kolejích snad ani neřídil. I ten Hurvajz me verzi "fikace" a poskakování na výluce po laníčkách mi přišel na řízení příjemnější.

Nakonec, termín hydrokurva tomu zcela sedí. :-Q
"Hlavně se z toho neposrat!"
Uživatelský avatar
Grafoman
Příspěvky: 18094
Registrován: pát 11. pro 2015 10:26:56
Bydliště: První dračí ucho
Kontaktovat uživatele:

Re: diesel (plyn atd) lokomotivy

Příspěvek od Grafoman »

Ale to neřešíte Bohunku, že ne?
:-)
Doba je vážná...
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 12910
Registrován: stř 09. pro 2015 8:16:31

Re: Historie kolejníkova všedního dne - Vindobona

Příspěvek od Pavel »

LiborII píše:... bo s ní mám nevyřízené účty, když jsem se s ní musel v 2. půli osmdesátek co týden ploužit na chalupu.

Já naopak s láskou vzpomínám, když, o desetiletí dříve, při výletech do Českého Ráje jsme v Jičíně přesedli ze soupravy 354.1 + 6Be (pizději M131.1 + nějaké různě posbírané vleky) do M296 s červenou koženkou a skvěle fungujícím topením.
Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 9587
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: diesel (plyn atd) lokomotivy

Příspěvek od Slídil »

Přiznám se, že mezi všemi těmi rozzuřenými vysavači (ČD 85x) mám problém rozlišovat a k cestě tím se uchyluju jen zřídka.
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET
Odpovědět