Drn píše:Adepty vybíral chlapec dva roky po průmce. Ve funkci vedoucího strojmistra.
Dva roky po průmce dělá strojmistra, jo?
To je teda u vás o dost horší než se si myslel...



Moderátor: vostrej cenzor
Drn píše:Adepty vybíral chlapec dva roky po průmce. Ve funkci vedoucího strojmistra.
Pavel píše:motor, jehož klíčové komponenty továrna na tanky neumí vyrobit dle původní dokumentace je zhovadilost rovněž (v té době ale nic překvapivého).
Ivan píše:Nemohl? V dobách reálsocíku a SSS? To se mi nějak nezdá, byť v rámci RVHP se někdy děly až neuvěřitelné opruzy (koneckonců kvůli jednomu vznikl Trabant).
Drn píše:Souhlasím. Částečně i se Slídilem.
. Ale ten motor .... v zimě problémy se startem (cpal se tam éter), v létě velké problémy s chlazením. Pak na něm byla v zimě celkem kosa. Pod podlahou byly náhony pro chlazení TM a tak se tam jednak vířilo dost prachu a druhak to i prosávalo stanoviště (škvírami v podlahách). .
Ahmad Šáh Masúd píše:Drn píše:Adepty vybíral chlapec dva roky po průmce. Ve funkci vedoucího strojmistra.
Dva roky po průmce dělá strojmistra, jo?
To je teda u vás o dost horší než se si myslel...![]()
![]()
Pavel píše:Mně nějak utkvělo v paměti, že původní motor měl písty z kombinace hliníku a oceli, kvůli chlazení. Pastevci ze Turca si s tím nedovedli výrobně poradit (nebo bylo potřeba ušetřit hliník), tak je dělali z litiny a ono to, překvapivě, nefungovalo.
Morris Zapp píše:
LiborII píše:Mám zvídavý dotaz. Použití dvoucestného bagru jako lokomotivy pro takový ten Faacs (nebo, jak se to označuje) plný štěrku, to asi není úplně předpisové??? Trakci u něj dělají gumová kola opřená o hlavu kolejnice a brzdu totéž, ne? Ty železniční nápravčičky jsou běžné? Na rovině to je praktické, ale kdyby tam bylo trochu klesání?
LiborII píše:......
Slídil píše:Koukám na Wilsoňáku, jak to v čele Ex350 (do Mníšku pod Alpou) tůruje okuliarnik. To budou jízdní doby jedna poezie.