
Návěstidla
Moderátor: vostrej cenzor
- Morris Zapp
- Příspěvky: 26438
- Registrován: úte 08. pro 2015 19:16:47
- Bydliště: Plotinus
- Grafoman
- Příspěvky: 18112
- Registrován: pát 11. pro 2015 10:26:56
- Bydliště: První dračí ucho
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návěstidla
To si myslí každej s inteligencí těsně nad houpacím koněm; smůla je, že o tom rozhodujou ty druhý.
Doba je vážná...
- Morris Zapp
- Příspěvky: 26438
- Registrován: úte 08. pro 2015 19:16:47
- Bydliště: Plotinus
Re: Návěstidla
Rozhodovat o tom bude ekonomická realita.
Re: Návěstidla
- Morris Zapp
- Příspěvky: 26438
- Registrován: úte 08. pro 2015 19:16:47
- Bydliště: Plotinus
Re: Návěstidla
Blbost se musí nejdřív nechat vykvést.
Re: Návěstidla
Odkdy se už nepoužívají vzdálenostní upozorňovadla "s bleskem" (k předvěsti vjezdu do elektrifikované stanice)?
Vnucený náhubek inteligentnost mnou dříve kritizovaných příspěvků nezvýší
Re: Návěstidla
To to letí
.
Dík.

Dík.
Vnucený náhubek inteligentnost mnou dříve kritizovaných příspěvků nezvýší
Re: Návěstidla
Přesouvám z elmotiv:
Slídil píše: ↑stř 07. dub 2021 13:05:05
Ale jinak mě to baví, úsek Su-Vo byl sice přeprojektován na 200, ale jezdit se tam bude 100, bo absence národního zabezpečovače (traťové části). Co na tom divnýho? Národní "zabezpečovač" stejně nic nezabezpečuje.
Máte někdo přehled pro lamu, jak po železničně vyspělé Evropě dosud zabezpečovali rychlé klasické tratě? V F se takhle rychle jezdí někdy od šedesátek, ne?
D, A, Ch to, předpokládám, budou stejně - PZB?
Ale co třeba F a I?
Slídil píše: ↑stř 07. dub 2021 13:05:05
Ale jinak mě to baví, úsek Su-Vo byl sice přeprojektován na 200, ale jezdit se tam bude 100, bo absence národního zabezpečovače (traťové části). Co na tom divnýho? Národní "zabezpečovač" stejně nic nezabezpečuje.
Máte někdo přehled pro lamu, jak po železničně vyspělé Evropě dosud zabezpečovali rychlé klasické tratě? V F se takhle rychle jezdí někdy od šedesátek, ne?
D, A, Ch to, předpokládám, budou stejně - PZB?
Ale co třeba F a I?
-
- Příspěvky: 1598
- Registrován: stř 13. led 2016 17:21:13
Re: Návěstidla
D, A, ESP = LZB. Je to hodně podobné ETCS, ale výrazně levnější. ESP rychlý přechod na ETCS.
CH = ETCS
F = frekvenční liniák, kde frekvence udává povolenou rychlost, takže tam rovnou naskakují čísla povolené rychlosti 160, 200, 230, 270, 300, 320. Když překročíš o 7 km/h, rychlobrzda, je to docela brutus to na ruku ohlídat, mám osobní zkušenost.
IT = SCMT, nemám osobní zkušenost, je to kombinace liniáku s bodovými prvky, na části je již ETCS.
NL, BE = ETCS na rychlotratích.
PL = SHP, tedy prakticky nic, ale blíží se na CMK ETCS.
CH = ETCS
F = frekvenční liniák, kde frekvence udává povolenou rychlost, takže tam rovnou naskakují čísla povolené rychlosti 160, 200, 230, 270, 300, 320. Když překročíš o 7 km/h, rychlobrzda, je to docela brutus to na ruku ohlídat, mám osobní zkušenost.
IT = SCMT, nemám osobní zkušenost, je to kombinace liniáku s bodovými prvky, na části je již ETCS.
NL, BE = ETCS na rychlotratích.
PL = SHP, tedy prakticky nic, ale blíží se na CMK ETCS.
Nemodrý kojot sledující zmenšování podílu modré karavany 

Re: Návěstidla
Návěstidlo to není, ale asi (nejen) nimi bude mít něco společného. Netuší někdo,co to je?
Uvnitř jako byla byla kamera a čidlo. Je to tady. https://mapy.cz/zakladni?planovani-tras ... itch=0.017
Uvnitř jako byla byla kamera a čidlo. Je to tady. https://mapy.cz/zakladni?planovani-tras ... itch=0.017
PRNIZB
Re: Návěstidla
Že by kontrola vyklizení přejezdu?
Re: Návěstidla
Asi. Je skloubené spolu řízení křižovatky i sig.přejezdu a na přejezdu je od novoty PJ 10.
Takže je možné, že teď po instalaci toho bazmeku po nějaké době PJ zmizí.
PRNIZB
PZZ
Vloni byly na některé přejezdy na trati Všetaty - Ml. Boleslav osazena nová PZZ se závorami a pozitivkou. Minulý weekend jsem přes několik těchto přejezdů jel a na žádném z přejezdů pozitivka nesvítila. Předpokládám, že se jednalo o nějakou poruchu. Jak k tomu může dojít současně na několika PZZ, jak to, že trvala tak dlouho a jak se mám, jako motorista zachovat?
Abych předešel pochybnostem, minimálně jeden z uvedených přejezdů má takové rozhledové poměry, že na případný vlak vidím, teprve když mám výraznou část auta v průjezdním profilu.
Abych předešel pochybnostem, minimálně jeden z uvedených přejezdů má takové rozhledové poměry, že na případný vlak vidím, teprve když mám výraznou část auta v průjezdním profilu.
- Morris Zapp
- Příspěvky: 26438
- Registrován: úte 08. pro 2015 19:16:47
- Bydliště: Plotinus
Re: PZZ


To ne. Podobně, jako existuje centralizovaný autoblok, tj. už není v místě každého návěstního bodu skříň, ale je to soustředěné do jedné nebo obou stanic (výhody při provozování jsou zřejmé), dovedu si představit podobné řešení i pro PZZ.
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET
Punk is not EET
- Morris Zapp
- Příspěvky: 26438
- Registrován: úte 08. pro 2015 19:16:47
- Bydliště: Plotinus
Re: PZZ
Samozřejmě. Chápeš vůbec, jak zodpovědná je to práce? Zapnout - 3/4 vteřiny počkat - vypnout - 3/4 vteřiny počkat - zapnout... A takhle celou směnu!
