Výluky a NAD

Zde si můžeme povídat o všem, co se týká železnice bez konkrétní lokalizace.

Moderátor: vostrej cenzor

Uživatelský avatar
Grafoman
Příspěvky: 18112
Registrován: pát 11. pro 2015 10:26:56
Bydliště: První dračí ucho
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od Grafoman »

A co drtič kamene, Maiere? Máš?
:-)
Doba je vážná...
Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 11129
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od Slídil »

Grafoman píše:A co drtič kamene, Maiere? Máš?
:-)

No, kousek drtiče by tady byl ...
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET
Uživatelský avatar
pavel.juza
Příspěvky: 15269
Registrován: úte 08. pro 2015 19:01:59
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od pavel.juza »

Hele, já chápu, že když se na trati zasekne vlak jiného dopravce a trať se stane neprůjezdnou, že za to ČD nemůžou a že s tím ani nemůžou nic moc dělat, kromě zajištění náhradní autobusové dopravy. Nicméně i v takovém případě by ČD a SŽDC mohly některé věci udělat lépe.

1) Jestliže jsou cestující více než 10 minut předem upozorněni, že v následující stanici bude vlak stát značně dlouho, tak by mohl tento vlak být nasměrován na kolej, u které je nástupiště. Přitom ten vlak na té stanici normálně staví a ostatní koleje byly volné.

2) Když už vlak stojí na koleji bez nástupiště a ukáže se, že dál nepojede, ale bude se vracet a pro cestující přijede NAD, ale ne dřív než za 20 minut, bylo by podle mého laického názoru dost času na to, zorganizovat vycouvání vlaku trochu zpátky a jeho najetí na kolej s nástupištěm. Za tím vlakem stejně nic jet nemohlo, když trať byla neprůjezdná.

3) Čím to je, že když vlak uvázne mimo stanici, nelze z něj vystoupit bez asistence hasičů, ale když je ve stanici na koleji bez nástupiště, tak se z něj normálně a bez hasičů vystoupit může? Přitom mi to o moc bezpečnější nepřipadá. Například ten pán, co vystupoval, přesněji řečeno seskakoval, přede mnou, normálně upadl, a několik dalších cestujících taky mělo se sestupem problémy.

4) Kdyby cestující, kteří u nádraží čekali na NAD, byli předem informováni, že autobus nepřijede až k nádraží, ale že zůstane na křižovatce s hlavní silnicí, a že mají jít čekat tam, mohlo se ušetřit nejmíň pět minut, než lidi od autobusu, co šli na protisměrný vlak, došli od autobusu k nádraží a informovali lidi na nádraží, že autobus tam je a že můžou jít.

Jak říkám, to, že trať je neprůjezdná, se stát může, ale některé věci by se i v takovém případě daly udělat líp.
Uživatelský avatar
zdenek.hudec
Administrátor
Příspěvky: 29310
Registrován: pon 07. pro 2015 19:50:26
Bydliště: Rychnov u Jablonce nad Nisou

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od zdenek.hudec »

Co, kde, kdy?
Vy, blbci, nepřete se spolu, spor uzavřete s noblesou!
A pak ať zapěje vůl volu: "Ach kde ti loňští blbci jsou?" (pfc!)
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 26935
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od Drn »

pavel.juza píše:Hele, já chápu, že když se na trati zasekne vlak jiného dopravce a trať se stane neprůjezdnou, že za to ČD nemůžou a že s tím ani nemůžou nic moc dělat, kromě zajištění náhradní autobusové dopravy. Nicméně i v takovém případě by ČD a SŽDC mohly některé věci udělat lépe.

1) Jestliže jsou cestující více než 10 minut předem upozorněni, že v následující stanici bude vlak stát značně dlouho, tak by mohl tento vlak být nasměrován na kolej, u které je nástupiště. Přitom ten vlak na té stanici normálně staví a ostatní koleje byly volné.

2) Když už vlak stojí na koleji bez nástupiště a ukáže se, že dál nepojede, ale bude se vracet a pro cestující přijede NAD, ale ne dřív než za 20 minut, bylo by podle mého laického názoru dost času na to, zorganizovat vycouvání vlaku trochu zpátky a jeho najetí na kolej s nástupištěm. Za tím vlakem stejně nic jet nemohlo, když trať byla neprůjezdná.

3) Čím to je, že když vlak uvázne mimo stanici, nelze z něj vystoupit bez asistence hasičů, ale když je ve stanici na koleji bez nástupiště, tak se z něj normálně a bez hasičů vystoupit může? Přitom mi to o moc bezpečnější nepřipadá. Například ten pán, co vystupoval, přesněji řečeno seskakoval, přede mnou, normálně upadl, a několik dalších cestujících taky mělo se sestupem problémy.

4) Kdyby cestující, kteří u nádraží čekali na NAD, byli předem informováni, že autobus nepřijede až k nádraží, ale že zůstane na křižovatce s hlavní silnicí, a že mají jít čekat tam, mohlo se ušetřit nejmíň pět minut, než lidi od autobusu, co šli na protisměrný vlak, došli od autobusu k nádraží a informovali lidi na nádraží, že autobus tam je a že můžou jít.

Jak říkám, to, že trať je neprůjezdná, se stát může, ale některé věci by se i v takovém případě daly udělat líp.

Že jsem tě radši dnes ráno neodvezl autem. :-)
"Hlavně se z toho neposrat!"
Uživatelský avatar
Grafoman
Příspěvky: 18112
Registrován: pát 11. pro 2015 10:26:56
Bydliště: První dračí ucho
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od Grafoman »

Dobrá patička :-)
Doba je vážná...
LiborII
Příspěvky: 5048
Registrován: pon 18. led 2016 8:23:18

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od LiborII »

Dnes totálně po slídilovsku. V 9:30 jsem byl spolu s mnoha a mnoha vyhozen ve vepřové z Metropolitanu s tím, že jede dále přes Olomouc, před pěti minutami přijelo jediné spojení do Brna, a to Svitava s 40 minutama sekyry, namísto pantera superkopřivy ONJ. To staré Áčko je fakt brutální. To mám za to, že jsem ČD v poslední době chválil. Info žádné, omluva žádná, péče žádná, chudák paní v informacích se o tom, že ani rj nejspíš nepojede přes Brno dozvěděla ode mne.
Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 11129
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od Slídil »

LiborII píše:Dnes totálně po slídilovsku.

Hlásím, že jsem se do kolonií nevydal, že normálně sedím v práci u svého stolu.
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET
Ivan
Příspěvky: 30159
Registrován: pát 15. led 2016 10:46:25
Bydliště: Brno

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od Ivan »

Slídil píše:[Hlásím, že jsem se do kolonií nevydal

Tok poznání, vzdělání a kultury je od IX. století nezměněn - z Velké Moravy do zaostalých Čech :lol: :lol: .
Nemám důvod nenazývat věci (květiny, lidi, města, moře, kuřata, stavení...) jejich pravými jmény.
LiborII
Příspěvky: 5048
Registrován: pon 18. led 2016 8:23:18

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od LiborII »

Slídil píše:
LiborII píše:Dnes totálně po slídilovsku.

Hlásím, že jsem se do kolonií nevydal, že normálně sedím v práci u svého stolu.

Aspoň jste mne rozesmál :D Nějakej kus železa mne děsně tlačí do zad.
LiborII
Příspěvky: 5048
Registrován: pon 18. led 2016 8:23:18

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od LiborII »

LiborII píše:
Slídil píše:
LiborII píše:Dnes totálně po slídilovsku.

Hlásím, že jsem se do kolonií nevydal, že normálně sedím v práci u svého stolu.


Tak prej nějaký Os namotaný za Brnem do troleje, resp. servaná trolej :( . A ten Interpanter, za nějž jede tenhle kopřivov, nejspíše chcípl hned v Práglu
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 26935
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od Drn »

LiborII píše:A ten Interpanter, za nějž jede tenhle kopřivov, nejspíše chcípl hned v Práglu

To už musí bejt, když tahle blbuvzdorná potvora lehne tak, že neodjede. Obvykle jde o závadu sběrače, pokud nejedou dvě spojené, to pak lze naroubovat tak, že táhne aspoň jedna.
"Hlavně se z toho neposrat!"
Uživatelský avatar
Morris Zapp
Příspěvky: 28646
Registrován: úte 08. pro 2015 19:16:47
Bydliště: Plotinus

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od Morris Zapp »

Provoz rypanů je plánovaně omezen, šroty místo nich jezdí standardně; dokonce tak standardně, že se neposkytuje kompenzace.
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 14487
Registrován: stř 09. pro 2015 8:16:31

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od Pavel »

Důvod?
Uživatelský avatar
Grafoman
Příspěvky: 18112
Registrován: pát 11. pro 2015 10:26:56
Bydliště: První dračí ucho
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od Grafoman »

Morris Zapp píše:...

MMCH ty bys to možná moh vědět - chcíplí žraloci pro trasu Děčín Rbk, kvůli kterým tam jezdí standardně Regiohnát, jsou ještě chcíplí? A budou i v listopadu?
Doba je vážná...
LiborII
Příspěvky: 5048
Registrován: pon 18. led 2016 8:23:18

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od LiborII »

Morris Zapp píše:Provoz rypanů je plánovaně omezen, šroty místo nich jezdí standardně; dokonce tak standardně, že se neposkytuje kompenzace.


S ohledem na (neinformovanost) jsem nevyrazil zpět již jedoucím rj, nýbrž tím Interpanterem. Ti jedničku ve skleníku mezi dvojkama musel ale vymyslet velký designový mág :shock:
LiborII
Příspěvky: 5048
Registrován: pon 18. led 2016 8:23:18

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od LiborII »

Lumenství konstruktérů nemá chybu, na vnějších oknech skleníku u jedné čtyřky je namontován informační panel, čímž je však zrušena clonící roletka. To je fakt dobrý...
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 14487
Registrován: stř 09. pro 2015 8:16:31

Re: Výluky a NAD

Příspěvek od Pavel »

LiborII píše:Ti jedničku ve skleníku mezi dvojkama musel ale vymyslet velký designový mág

Ať plebs vidí, kdo jsou bti zbohatlíci, co mají na příplatek!
Odpovědět