Zločiny SŽDC

Moderátor: vostrej cenzor

Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 22876
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Drn » pát 31. črc 2020 17:26:12

Byl to jeden z našich mladejch. Hodně mladej. Blbý, takhle brzo hned takový zářez.

Petr Šimral
Příspěvky: 707
Registrován: stř 13. led 2016 17:21:13

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Petr Šimral » pát 31. črc 2020 22:58:14

Drn píše:Byl to jeden z našich mladejch. Hodně mladej. Blbý, takhle brzo hned takový zářez.


Jako bych to slyšel: honem, fofruj, pak to odsuneš tam a tam, dělej, nejsi tu sám, všude mi kvůli Tobě stojí další vlaky.

A převedení Syslů jinam tomu asi taky zrovna nepřidalo...

No, dnes místo Multikonu z PlChu si pouštím Kolín...
Nemodrý kojot sledující zmenšování podílu modré karavany :-)

Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 22876
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Drn » pát 31. črc 2020 23:15:50

Neřekl bych, že na něj spěchali. To jsem tam já třeba nikdy nezažil. Naopak. Často se musíš připomenout, aby si vůbec vzpomněli. Specielně tě pustit po vyjetí do 38.- 44. zpátky. Nebo vůbec z peronu tam. Nejsou zrovna moc mluvní. Zlatý Ústí, Cheb nebo Chomutov, nebo i Wilson a Masna. Podobný Kolínu jsou ještě Dacanovice (pro neznalé místopisu Děčín Podmokly). Tam je pár neuvěřitelných kikotů na řídícím stavědle.
Převedení Syslů na Litvínov a Teplice bylo nezbytné. Jsou to šturcové koleje a Pantery jezdí do Prunéřova.

Petr Šimral
Příspěvky: 707
Registrován: stř 13. led 2016 17:21:13

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Petr Šimral » sob 01. srp 2020 1:17:06

Drn píše:Neřekl bych, že na něj spěchali. To jsem tam já třeba nikdy nezažil. Naopak. Často se musíš připomenout, aby si vůbec vzpomněli. Specielně tě pustit po vyjetí do 38.- 44. zpátky. Nebo vůbec z peronu tam. Nejsou zrovna moc mluvní. Zlatý Ústí, Cheb nebo Chomutov, nebo i Wilson a Masna. Podobný Kolínu jsou ještě Dacanovice (pro neznalé místopisu Děčín Podmokly). Tam je pár neuvěřitelných kikotů na řídícím stavědle.
Převedení Syslů na Litvínov a Teplice bylo nezbytné. Jsou to šturcové koleje a Pantery jezdí do Prunéřova.


Mám s Kolínem své bohaté zkušenosti, byť CDP to trochu zlepšilo.
Nikdo si nikdy nepamatuje, cos jim volal před dvěmi hodinami a pak před hodinou, takže se vždy diví, když jim stojíš u předvěsti od Záboří, že na blikavou šedesátku nejedeš a tak podobně.
Skoro mi to připadá, že se tam střídají obsluhy GSM-R tak rychle, že tam nevydrží ani dvacet minut od Pardubic po Kolín.

A zrovna využití kolejí 108 - 118 by mělo být na dizertační práci.

Tak doufejme, že to nebude "obecné ohrožení" a SprŽel jede zase dál, zase o nic nejde, vždyť je to jenom strojvedoucí...
To není žádná systémová chyba, vlaky můžeme stále a pořád přidávat, podíl posunu stále a stále navyšovat.
Nemodrý kojot sledující zmenšování podílu modré karavany :-)

Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 22876
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Drn » sob 01. srp 2020 8:02:45

No dyk co říkám? :-)

Musíš se jim stále připomínat.

Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 8136
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Slídil » pon 03. srp 2020 10:20:18

Taxe nám cosi dojebalo na pražském zhlaví Radotína - jezdí se tam desítkou (asi). S odpovídajícím dopadem na propustnost :-(
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET

Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 22876
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Drn » pon 03. srp 2020 10:22:53

:lol: :lol:

To bylo od mne velmi strategické rozhodnutí odmítnout obnovení poznání Praha Smích. - Beroun, vééélmi prozřetelné. :thumbup: :thumbup:

Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 8136
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Slídil » pát 07. srp 2020 6:59:46

Na 171 je opět stržená trolej.
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET

Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 8136
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Slídil » pát 07. srp 2020 8:02:42

Z Řevnic a Dobřichovic nás odvezl expres, ovšem na všenorské a černošické se vysráli - to až zas bude mít dráha dojem, že Černošice nejsou dost vstřícné, tak aby se vědělo proč.

Tak jsem se koukal z posledního vozu. Takhle prázdná trať, to se hned tak nevidí. Chvilku před expresem projela drátenická mandelinka, zřejmě karlštejnská. Pak jsem ji viděl najetou v Radotíně na záhlaví, na 2. koleji. Prostě, opět to průserové místo.

Jinak, na pražském zhlaví Radotína je 20 přes spojku, po které se jezdí mezi sudými traťovými a lichými staničními, tj. co bude ještě cca 2 týdny velmi exponovaná. Co jsem měl možnost zahlídnout z krychlíku stav těch wexlí, tak tak reko vypukla v hodině dvanácté.
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET

Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 22876
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Drn » pát 07. srp 2020 9:40:30

Údolí hrůz.

Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 8136
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Slídil » pát 07. srp 2020 12:05:06

Na začátku 50. let proběhla reko Smíchova.

Pak museli soudruzi něco dělat s Radotínem, protože trať přes most Inteligence již byla dávno postavená, ale nedala se používat - nebyla řádně zapojena ani kolejově, a nijak do radotínského zabzař. Tipuju, že stanice Radotín byla takovou trochu větší stanicí u 3 volů na dvojkolejce. Provedlo se tedy rozšíření, zapojení 4 kolejí od Prahy, releoffka je z roku 1969 (předchůdce AŽD70), návěstidla AŽD vzor CCCP.

Přestavba Radotína se provedla jako součást nebo předvoj předelektrizačních úprav v úseku Praha - Beroun. V rámci těchto úprav se v dalších stanicích postavila ostrovní nástupiště (poloperonizace) a pravděpodobně došlo k náhradě mechanických návěstidel světly AŽD vzor CCCP.

A taky se ta naše trať připravovala na jednosměrný autoblok (ten byl tou dobou asi v módě), k jehož realizaci, naštěstí, nedošlo.

V Berouně proběhla velká přestavba stanice, vč. posunu výpravní budovy do vyššího staničení. Releoffka nevím, ze kterého tam byla rocku, hledat se mi to nechce, ale tipuju to též na začátek 70. let, PEÚ.

A to bylo poslední zásadní, co se tady u nás dělo. Náhrada mechanických šraněk výstražníky AŽD s břevny poháněnými elektromotorem, při zachování původních závislostí závěrné tabulky, to se nepočítá. Pak se ještě tudy prohnala racionalizace, která shledala postradatelným hradlo v Malé Chuchli (Smíchov - Radotín), čímž dostala na pérdel propustnost tohoto úseku. A od té doby to tady jenom chátrá. Pravda, dost tomu pomáhá vize jakéhosi tunelu.

Když se rozjely slavné koridory, začaly pro jistotu až za Berounem. Vono se to tam líp staví. Před pár lety se tedy pustili i do toho Berouna, který snad příští rok dodělaj (už se šťouraj víceméně jen v Králováku). A vloni se rozjel SmRad. Chili, modernizuje se to nejméně staré, shnilotina uprostřed plus skoro 70 let starej Smíchov, to zůstává. Mezitím nám tady zahustili plzeňské rychlíky; z hodiny na půlhodinu, muselo kvůli tomu dojít ke škrtnutí jednoho ranního osobáku. A aby toho nebylo málo, ještě tady votravujou Švejci. A co se týká dalších prací, nejvážněji to vypadá, že by se bagry vydaly z Berouna před Karlštejn, ale jen tam, dál rozhodně ne.

Co se týká Černošic, vhodný termín pro jakoukoliv minimální modernizaci dráha prosrala.
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET

Uživatelský avatar
Ahmad Šáh Masúd
Příspěvky: 6281
Registrován: pát 11. pro 2015 9:56:24
Bydliště: Panszir Valley

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Ahmad Šáh Masúd » pát 07. srp 2020 12:56:53

Slídil píše:Na začátku 50. let proběhla reko Smíchova.

Pak museli soudruzi něco dělat s Radotínem, protože trať přes most Inteligence již byla dávno postavená, ale nedala se používat - nebyla řádně zapojena ani kolejově, a nijak do radotínského zabzař. Tipuju, že stanice Radotín byla takovou trochu větší stanicí u 3 volů na dvojkolejce. Provedlo se tedy rozšíření, zapojení 4 kolejí od Prahy, releoffka je z roku 1969 (předchůdce AŽD70), návěstidla AŽD vzor CCCP.

Přestavba Radotína se provedla jako součást nebo předvoj předelektrizačních úprav v úseku Praha - Beroun. V rámci těchto úprav se v dalších stanicích postavila ostrovní nástupiště (poloperonizace) a pravděpodobně došlo k náhradě mechanických návěstidel světly AŽD vzor CCCP.

A taky se ta naše trať připravovala na jednosměrný autoblok (ten byl tou dobou asi v módě), k jehož realizaci, naštěstí, nedošlo.

V Berouně proběhla velká přestavba stanice, vč. posunu výpravní budovy do vyššího staničení. Releoffka nevím, ze kterého tam byla rocku, hledat se mi to nechce, ale tipuju to též na začátek 70. let, PEÚ.

A to bylo poslední zásadní, co se tady u nás dělo. Náhrada mechanických šraněk výstražníky AŽD s břevny poháněnými elektromotorem, při zachování původních závislostí závěrné tabulky, to se nepočítá. Pak se ještě tudy prohnala racionalizace, která shledala postradatelným hradlo v Malé Chuchli (Smíchov - Radotín), čímž dostala na pérdel propustnost tohoto úseku. A od té doby to tady jenom chátrá. Pravda, dost tomu pomáhá vize jakéhosi tunelu.

Když se rozjely slavné koridory, začaly pro jistotu až za Berounem. Vono se to tam líp staví. Před pár lety se tedy pustili i do toho Berouna, který snad příští rok dodělaj (už se šťouraj víceméně jen v Králováku). A vloni se rozjel SmRad. Chili, modernizuje se to nejméně staré, shnilotina uprostřed plus skoro 70 let starej Smíchov, to zůstává. Mezitím nám tady zahustili plzeňské rychlíky; z hodiny na půlhodinu, muselo kvůli tomu dojít ke škrtnutí jednoho ranního osobáku. A aby toho nebylo málo, ještě tady votravujou Švejci. A co se týká dalších prací, nejvážněji to vypadá, že by se bagry vydaly z Berouna před Karlštejn, ale jen tam, dál rozhodně ne.

Co se týká Černošic, vhodný termín pro jakoukoliv minimální modernizaci dráha prosrala.


Kolik tady bylo v 90´ schopných projektantů? Buď se jejich produkce nedala použít nebo byla strašná (přímá oblouk bez přechodnice apod). Trvalo generaci než se rozjelo žel. stavitelství ve velkém.
احمد شاه مسعود
Autoban na toho šimpanze z Lesné!

mikulda
Příspěvky: 3517
Registrován: čtv 10. pro 2015 1:03:22

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod mikulda » pát 07. srp 2020 13:16:33

116912358_3433910739975814_5782830328269002083_n.jpg
116912358_3433910739975814_5782830328269002083_n.jpg (126.01 KiB) Zobrazeno 142 x

Ivan
Příspěvky: 24048
Registrován: pát 15. led 2016 10:46:25
Bydliště: Brno

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Ivan » pát 07. srp 2020 13:41:22

mikulda píše:...

:lol: :lol: :lol:
Ve prospěch celku nebudu nějaký čas psát pravdu o debilních příspěvcích.

Uživatelský avatar
Grafoman
Příspěvky: 15214
Registrován: pát 11. pro 2015 10:26:56
Bydliště: První dračí ucho
Kontaktovat uživatele:

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Grafoman » pát 07. srp 2020 15:42:16

Slídil píše:...

Na Smíchov by mohlo dojít, až se tam zatne Sekyra (nebo kdo to tam plánuje), ne?
https://dousek-zaborsky.com/terminal-sm ... architekti
Doba je vážná...

Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 8136
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Slídil » pát 07. srp 2020 16:07:58

Jestli furt bude vize v tunel, tak imho leda v případě, že ta reko bude na Sekyru. Nádražáci si rádi nechávaj zaplatit svoje věci od jiných.

Třeba od PRE si nechali zaplatit novou stíněnou "elektromechanickou" kabelizaci na Vyšehradě, mezi ranky v doprkanclu a stavědlem pod Nuselským mostem. PRE měli tu smůlu, že skrz nuselské údolí táhli 110 kV linku (v zemi, jak jinak). Je to asi 8 let a v tu dobu už bylo jasné, že se modrá armáda bude muset z výpravní budovy vystěhovat a že se tedy na Vyšehradě bude muset vybudovat nějaké zabzař na úrovni doby na úplně jiné kabeláži.
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET

Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 22876
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Drn » pát 07. srp 2020 16:28:51

Slídil píše:Jestli furt bude vize v tunel, tak imho leda v případě, že ta reko bude na Sekyru. Nádražáci si rádi nechávaj zaplatit svoje věci od jiných.

Třeba od PRE si nechali zaplatit novou stíněnou "elektromechanickou" kabelizaci na Vyšehradě, mezi ranky v doprkanclu a stavědlem pod Nuselským mostem. PRE měli tu smůlu, že skrz nuselské údolí táhli 110 kV linku (v zemi, jak jinak). Je to asi 8 let a v tu dobu už bylo jasné, že se modrá armáda bude muset z výpravní budovy vystěhovat a že se tedy na Vyšehradě bude muset vybudovat nějaké zabzař na úrovni doby na úplně jiné kabeláži.

Koho myslíš tou "modrou armádou", koho myslíš "nádražáky"?

Jana
Příspěvky: 3256
Registrován: úte 08. pro 2015 21:52:47

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Jana » sob 08. srp 2020 14:27:33

mikulda píše:
116912358_3433910739975814_5782830328269002083_n.jpg

obrázek už žije svým životem:
Nejoblíbenější exponáty muzea SŽ(DC):

- rychlodráha na pražské letiště a do Kladna, (pro cenzora: PRAŽSKÉ
LETIŠTĚ!)
- rychlé spojení Praha - Liberec po Čachovické spojce,
- tunel Hlubočepy - Beroun,
- dokončený a zdvoukolejněný IV. koridor až na hranici s Rakouskem,
- tunel z Ústí n.L. do Pirny,
- napřímená trať Choceň - Ústí nad Orlicí,
- bezkolizní dvoukolejná Dluhonická spojka,
- Libická spojka a tříkolejná trať odb. Libice - Lysá n.L.,
- nové, ODSunuté hlavní nádraží v zatáčce na cestě do Vídně,
- přesmyk pro třetí traťovou kolej O.Svinov - Ostrava hl.n.,
- vybavení tratí ETCS podle národního plánu,
- tříkolejné přemostění Vyšehrad - Smíchov,
- nové zabezpečení údolní tratě Smíchov - Beroun,
- celostátní jednotný železniční tarif

jaloviec
Příspěvky: 15418
Registrován: stř 09. pro 2015 9:01:18

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod jaloviec » ned 09. srp 2020 10:48:21

Slídil někam jel žlutým?
Podle RegioJetu ale nešlo o chybu strojvedoucího, ale závadu Správy železnic, kdy lokomotiva vjela do prověšeného trakčního vedení.
Spoj je aktuálně již na cestě s náhradní lokomotivou,“ řekl mluvčí RegioJetu Aleš Ondrůj.

Na rozdíl od ČD. :)
České dráhy musely podle svých stránek řadu spojů zrušit. Jiné jely s velkým zpožděním přes Vršovice a Běchovice dál na Kolín
PRNIZB

Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 8136
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Zločiny SŽDC

Příspěvekod Slídil » ned 09. srp 2020 13:42:00

Slídil píše:na pražském zhlaví Radotína je 20 přes spojku, po které se jezdí mezi sudými traťovými a lichými staničními, tj. co bude ještě cca 2 týdny velmi exponovaná. Co jsem měl možnost zahlídnout z krychlíku stav těch wexlí, tak tak reko vypukla v hodině dvanácté.

Jak jsem před chvílí zahlídnul z ploužícího se osobáku: Ta reko Radotína nezačala v hodině dvanácté, ale pozdě - na těch starých wexlích pražského zhlaví bude ještě traťoffka část pražců měnit - někde maj značky, někde už maj vyhrabáno. Totiž, podle postupu prací bude muset tohle zhlaví ještě rock až dva vydržet.

Jinak jsem pozoroval, jak “řešej” bahňáky v 2.SK v Dobřichovicích: S odvodněním se neudělá nic, jen se zabahněnej štěrk nahradí čistým. Ten špinavej se mohl klidně umejt a vrátit zpět. Třeba ten starej po umytí použijou jinde.
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET


Zpět na “STŘEDNÍ ČECHY A PRAHA”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host