Kolejová doprava v Praze

Moderátor: vostrej cenzor

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 14487
Registrován: stř 09. pro 2015 8:16:31

Re: Kolejová doprava v Praze

Příspěvek od Pavel »

A Šimralův tříválec?
Petr Šimral
Příspěvky: 2046
Registrován: stř 13. led 2016 17:21:13

Re: Kolejová doprava v Praze

Příspěvek od Petr Šimral »

Pavel píše: sob 11. zář 2021 22:35:09 A Šimralův tříválec?
Neveřejná akce zde, občas jim pomáhám :-)
Nemodrý :mrgreen:
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 14487
Registrován: stř 09. pro 2015 8:16:31

Re: Kolejová doprava v Praze

Příspěvek od Pavel »

Tam to znám. A jaký je ten tříválec? BR 58.2?
Ondřej M.
Příspěvky: 6550
Registrován: stř 18. dub 2018 11:33:03

Re: Kolejová doprava v Praze

Příspěvek od Ondřej M. »

Dominik píše: sob 11. zář 2021 14:54:30 Na silnicích včera byly největší zácpy, jaké jsem v Praze kdy zažil. Nuselák-centrum-Dejvice-Strahov hodinu a půl.
Nemáte se cpát do centra! :P
Uživatelský avatar
Dominik
Příspěvky: 177
Registrován: pát 03. zář 2021 16:35:36

Re: Kolejová doprava v Praze

Příspěvek od Dominik »

Ondřej M. píše: ned 12. zář 2021 14:54:53
Dominik píše: sob 11. zář 2021 14:54:30 Na silnicích včera byly největší zácpy, jaké jsem v Praze kdy zažil. Nuselák-centrum-Dejvice-Strahov hodinu a půl.
Nemáte se cpát do centra! :P
Tam to bylo jako na jediném místě v pohodě.
Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 11129
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Kolejová doprava v Praze

Příspěvek od Slídil »

Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 26935
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Kolejová doprava v Praze

Příspěvek od Drn »

:twisted:
Slídil píše: ned 12. zář 2021 19:24:18 Konečně se někdo ozval: Strojvedoucí kritizuje poměry na koridoru v Radotíně
Konečně? Ciwe, to myslíš vážně?

Spíš to ber, že si toho někdo konečně všiml. Ty. :mrgreen:

Tonda S. a další tuhle zasranou trať řeší už několik let po standardních služebních liniích.
"Hlavně se z toho neposrat!"
Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 11129
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Kolejová doprava v Praze

Příspěvek od Slídil »

A nebyl jsi to náhodou Ty, kdo mě přesvědčoval, že to je v ólrajtu (na mé dřívější připomínky), že správnej fíra to vypruží v kolenou ? :-)
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 26935
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Kolejová doprava v Praze

Příspěvek od Drn »

Slídil píše: pon 13. zář 2021 7:36:15 A nebyl jsi to náhodou Ty, kdo mě přesvědčoval, že to je v ólrajtu (na mé dřívější připomínky), že správnej fíra to vypruží v kolenou ? :-)
Myšleno tak, že z toho nemá hysterické záchvaty. Nikoliv tak, že nevznáší podněty na vyložebé zběsilosti "chybějící km polohy".
"Hlavně se z toho neposrat!"
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 14487
Registrován: stř 09. pro 2015 8:16:31

Re: Kolejová doprava v Praze

Příspěvek od Pavel »

Aniž bych chtěl zpochybňovat to, že na stavbě u Radotína je bordel, zajímal by mne váš názor na obtížnost souběhu činností "sledovat návěstidlo" a "stáhnout sběrač".
Uživatelský avatar
Drn
Příspěvky: 26935
Registrován: čtv 10. pro 2015 15:31:54
Bydliště: Litoměřice nad Labem a Ohří

Re: Kolejová doprava v Praze

Příspěvek od Drn »

To jste uvedl tragicky málo parametrů takové situace.

Případ 1:
Jedu zast. Mlčechvosty, rozjížím to na 160 a na autobloku před sebou vidím několik Voln. Za vjezdovým do Vraňan mi svítí podmíněná 3,14ča. Toto je naprosto v pohodě.

Případ 2:
Vytahuji v Ústí na Západě soupravu pro směr Lysá (Kolín) z Vnějšího na Oblouk (3b) do peronu k návěstidlu. Je výluka troleje a já musím podjet se staženým sběračem vypnutý úsek a zastavit na Oblouku před návěstidlem (kde je obvykle ještě Stůj) tak, abych si mohl sáhnout předním sběračem za dělič na živou a pak odjet bez vysouvání. Přičemž zadní sběrač je ještě pod vypnutou a zkratovanou. Tam jde o jednotky metrů a poměrně přesné zastavení, aby bylo ještě vidět na návěstidlo, a sběrač už byl za. A nedej Bůh, abych omylem zvedl po zastavení oba. To mne drobet stresuje.

Jistě by se našlo hafo různých dalších situací. Vždy jde ale o náv. v poloze zakazující jízdu, nebo souběh výluky s požadovaným místem zastavení. Např. zastávka, stoupání, jízda hidně "do boku" a taky samosebou skladba soupravy (kde je smeták, jaké vozy) a hmotnost vlaku. Pro rozjezdy ještè adheze v místě.
"Hlavně se z toho neposrat!"
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 14487
Registrován: stř 09. pro 2015 8:16:31

Re: Kolejová doprava v Praze

Příspěvek od Pavel »

Děkuji za vysvětlení. Parametry jsem čerpal u zvedeného článku, kde to vypadalo tak, že kvůli hlídání stahovačky může strojvedoucí přehlédnou návěst stůj.
Jinak samozřejmě kombinace, kdy těsně před návěstidlem je stahovačka, je lumpárna vůči strojvedoucím.
Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 11129
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Kolejová doprava v Praze

Příspěvek od Slídil »

Tak prej je u Čelákovic další zvedací most. Spržel do té trati investuje, aby mohl zahustit dopravu, a do toho zahuštění si šífaři poručej zvednout most ?

Další ftipná věc je, že sloupy TV jsou přišroubované přímo na té příhradové konstrukci, chili půjde to s tím mostem nahoru. Tak na to se přijdu podívat, tak to ta trolej vyfrží.
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 14487
Registrován: stř 09. pro 2015 8:16:31

Re: Kolejová doprava v Praze

Příspěvek od Pavel »

V Holandsku se zvedají mosty i s trolejí běžně.
Jak byste to chtěl jinak dělat?
Ondřej M.
Příspěvky: 6550
Registrován: stř 18. dub 2018 11:33:03

Re: Kolejová doprava v Praze

Příspěvek od Ondřej M. »

Slídil píše: úte 14. zář 2021 12:28:13 Tak prej je u Čelákovic další zvedací most. Spržel do té trati investuje, aby mohl zahustit dopravu, a do toho zahuštění si šífaři poručej zvednout most ?
Mezi Jiřinou Lysou? Ten most se asi nebude zvedat pro každou projíždějící lodičku, že? Ty velké si holt počkají na nějakou díru mezi vlaky.
Slídil píše: úte 14. zář 2021 12:28:13 Další ftipná věc je, že sloupy TV jsou přišroubované přímo na té příhradové konstrukci, chili půjde to s tím mostem nahoru. Tak na to se přijdu podívat, tak to ta trolej vyfrží.
A jak jinak byste to chtěl dělat? Před mostem, za mostem stahovačka a most bez troleje?
Uživatelský avatar
Slídil
Příspěvky: 11129
Registrován: stř 09. pro 2015 8:54:51
Bydliště: nahe des Tantedorfs

Re: Kolejová doprava v Praze

Příspěvek od Slídil »

Pokud se nepletu, v Koulíně se má zvedat jen most a trolej zůstane na svém místě. Tady nepoplujou takové lodě, jako v Holandsku.
Neberte tak vážně, co sem píšu
Punk is not EET
tomík
Příspěvky: 8583
Registrován: úte 08. pro 2015 19:08:56

Re: Kolejová doprava v Praze

Příspěvek od tomík »

Pavel píše: pon 13. zář 2021 13:49:14 Děkuji za vysvětlení. Parametry jsem čerpal u zvedeného článku, kde to vypadalo tak, že kvůli hlídání stahovačky může strojvedoucí přehlédnou návěst stůj.
Jinak samozřejmě kombinace, kdy těsně před návěstidlem je stahovačka, je lumpárna vůči strojvedoucím.
Tak samozřejmě může..problém je jiný: Ty stahovačky jsou osazovány naprosto laicky často bez jakéhokoli respektování vůbec technické možnosti ten úsek přejet (zrovna ten Radotín pro panťákáře rozjíždějící se od peronu - a to tam chytrolíni ještě občas dávali na přejezd rozkaz Op, což je bez porušení něčeho prostě nevykonatelné, poukázka na pobyt za katrem jistá).

Druhým problémem je informování (jasné určení místa v rozkaze, km 287,35 je úplně k hounu, když tam ty km nejsou)
a třetím alibismus Správy a její přístup k těmhle věcem (viz causa TTP a Rajky u Chebu).

Prostě je to tradičně o komunikaci.
Odpovědět